вівторок, 7 серпня 2012 р.

ДЄНЬ СТЄКЛАВАТИ ілі шо ето за чудниє сни



Отже, тестова сторінка лишилась позаду, а я, з гордо піднятим рильцем, вже тут - в новому дні, новому часі...мало не в новій епосі )) але ні - епоха та ж...та й час втік всього лиш на 12 годин...


Минувша Неділя окрім найпершого запису в блозі принесла також доволі неприємні відчуття, якими я повною мірою мав змогу "насолодитись" в процесі засинання...і переживання сьогоднішнього і без того важкого Понеділка

Справа в тому, шо 98% людей на планеті Земля, які власноручно вкладають скловату чи мінвату, вважають себе майстрами і роблять то саме отак, як показано на малюнку вище, і тільки якихось 2 % є ніхєра не майстрами і роблять то в шортах, без пірчаток і ще й на босу ногу. Саме засинаючи я зрозумів, шо в 98% майстрів-праведників не включений... Якшо спробувати описувати це назойливе чухання, яке якимось чином після затяжного душу з мочалкою (!!!)  відчувалось всіма фіброчками нервових кліток мого тіла...ба навіть вухами і волоссям на голові, то витратиться чимало зусиль,часу і рядків блогу, тому просто раджу зробити це всім, хто ганяється за гострими відчуттями і вважає себе "богом терплячості"... Шо на рахунок мене, скажу так: як ці невидимі вороги не старались - їм було не збороти мого міцного богатирського сну...
...........*
Згадки про "безтурботну Неділю" кумарили своєю наявністю весь Понеділок, який і без того не скупився на "сурпрайзи" - робочі моменти і "антидепресанти" - моменти неробочі )

*багато крапок означають сон. В ньому я згубив свою милу і любу дівчинку Нокію під кодовим іменем 6233 і бариги, шо її віднайшли і дешо змінили фейс, впарювали реставрат за "якихось 2008грн"...звідки такі числа не знаю, але прокинувся я якраз, коли рахував гроші на то, шоб "викупити моє золотце з полону"...це ж треба, ми з  нею вже 4 роки разом - стільки мене ніхто б не витримав)

Велком ін т'юздей, ледіс ен жентелменс...ссилка сьогоднішньої міжгалактичної ночі:
http://news.tochka.net/125374-smerti-ot-zhary-kto-v-zone-riska-infografika/

Немає коментарів:

Дописати коментар