неділя, 5 серпня 2012 р.

TEster )


Тестова сторінка майнерівського блогу. Спробую інколи сюди шось писати. Буду радий якшо мені хтось буде в чомусь перечити і взагалі заважати спокійно сюди заглядати.

Шо  ото вище? То тест на вагітність.
Шо він там робить? - означає шо сторінка тестова.
Чому саме він? - Бо пошук гугле по картинці на запит "тест" видав цю фотку і вона мені сподобалась найбільше з перших десяти.

Шо маю сьогодні сказати? День видався напрочуд драматичним. Нарешті він скінчився, але розуміння цього чомусь не приносить задоволення. Мабуть це всьо через понеділок, який настане буквально за декілька хвилин. Чомусь цей день я поганувато переносю: без будильника не можу  прокинутись, без кави не починаю роботи, без штурхана не починаю говорити... а ще він ахрінітєльно довгий....

але він ще не настав, тож, почвалаю я спати, аби мене раптово не потривожив якийсь годинниковий писк, шо сповіщав би про його початок.

З цікавого, шо вичитав сьогодні:
http://news.tochka.net/125479-zhertvy-mody-v-istorii-osinye-talii-i-lotosovye-nozhki-foto/

Гарної ночі!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар